Obecny czas to Sob 21:10, 21 Kwi 2018 | Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci
Zobacz posty bez odpowiedzi
Forum Slipknot 4ever Strona G│ˇwnaForum Slipknot 4ever Strona G│ˇwna
U┐ytkownicy Grupy Rejestracja Zaloguj

Atmnosfera bardzo miła w tym salonie, nawet Pani Agnieszka
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Slipknot 4ever Strona G│ˇwna » Slipknot New's
Zobacz poprzedni temat | Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 686
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/15
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 22:38, 05 Kwi 2014    Temat postu: Atmnosfera bardzo mi┼éa w tym salonie, nawet Pani Agnieszka

tak mi smutno ...Jerzy Janowicz
[link widoczny dla zalogowanych]
Niesamowite jak czasami ma┼éa korekta mo┼╝e zmieni─ç wygl─ůd kobiety.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Do┼éanczaj si─Ö do nas!!! [link widoczny dla zalogowanych] ale┼╝ otrzwi┼Ťcie jestem z dolnego ┼Ťl─ůska chetnie popisze podaj wieknie jestem z Kamie┼äca Z─ůb........
Ale nie m├│wi─Ö, ┼╝e nic si─Ö nie dzieje, w ko┼äcu po tej ci─ů┼╝y, abstynencja a┼╝ do menopauzy Ja dosz┼éam do takiej perfekcji, ┼╝e obecnie prawie nic nie jest w stanie wyprowadzi─ç mnie z r├│wnowagi. ja mam usta powi─Ökszone przeszczepem koliowym - wyci─Öli mi kawa┼éek sk├│ry z po┼Ťladka; czy to nie jest bliznowiec (tego nie usuwaj!) Zastanawiam si─Ö czy do tej wielko┼Ťci nie przyczyni┼éy si─Ö hormony kt├│re zlikwidowa┼éy t─ů torbiel. [link widoczny dla zalogowanych]
POwoli pojawial sie rudy. no spr├│buje tak dzisiaj zrobi─ç.. Moje kole┼╝anki te┼╝ rodzi┼éy w szpitalach i powiedzia┼éy ┼╝e ┼╝eby nawet mia┼éy kredyt wzi─ů─ç to i tak p├│jd─ů nast─Öpnym razem prywatnie. no niestety, nie jeste┼Ť obiektywna masz problemy ze snem po pierwszej tablecie? Czesto placze, na brodawce, w miejscu, dzie ma┼éa ┼Ťcisn─Ö┼éa ustami.
[link widoczny dla zalogowanych] p?kid=78 )
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

SPOKOJNYCH I WESOLYCH SWIAT dziewczyny, zebyscie byly zadowolone i wyluzowane!
[link widoczny dla zalogowanych]
Wyszło, że potrzebuję 1851 Total Cal.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wczoraj bylam w szkole dowiedziec sie o kursy, zainteresowaly mnie 3, ale prawdopodobnie beda realizowane w tym samym dniu , i mniej wiecej o tej samej porze. [link widoczny dla zalogowanych] Racja!
cokolwiek kupi─Ö, zaraz ┼╝a┼éuj─Ö!!! Z operacj─ů kaza┼é si─Ö wstrzyma─ç i po 5-tej wizycie u niego mam zrobi─ç USG. potem jest kolejna glupia polka i kolejna... Jaka┼Ť taka nie bardzo jest. Obawiam sie, ze za niedlugo bede chciala zejsc z tych ciemnych wlosow...tak przez wakacje bede miec ciemne, bo bede opalona, a potem od wrzesnia, to bede musiala zejsc na jasniejsze, bo bede za biala ;/ [link widoczny dla zalogowanych]
Kupilam w┼éa┼Ťnie twist stepper. A co do basenu to bym Ci radzi┼éa albo poczekac i odpuszci sobei narazie kolczyka noa el jakjzu jestes zdecdowana tio zr├│b ale zakleja soebi dodoodpornym plasterem p─Öpek wtedy pwoinno byc dobrze sama tak robi┼éam jak by┼éam na basenie Lewatywy mozesz robic po wchlonieciu tego leku do organizmu lub przed przyjeciem kolejnej dawki.Moze byc tak,ze jakis jego skladnik jest wchlaniany dopiero w jelicie.Musialabys wiedziec ile godzin potrzeba na calkowite wchloniecie leku i wtedy tak ustawic lewatywy. PYTANIE O ZAROBKI - nie podawa─ç ┼╝adnej konkretnej kwoty, ┼╝adnych procent ani nic w stylu 'wi─Öcej ni┼╝ w poprzedniej', najlepiej odpowiedzie─ç: Witam. Do tego, pojawily sie pewne problemy i nowosci zwiazane z praca mojego TZ i kto wie czy w najblizszym czasie nie czeka nas emigracja do Palermo czy innego miasta. - Pozdrawiam wszystkich cztajacych -Andrzej -47 lat
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ok, nadrobi┼éa zaleg┼éo┼Ťci, troch─Ö mnie tu nie by┼éo, co do moich kuracji lewatywowych to mia┼éam ostatnio 2 tygodniow─ů przetrw─Ö, brakowa┼éo mi czasu, a tak normalnie starm si─Ö w miar─Ö mo┼╝liwo┼Ťci robi─ç j─ů w miar─Ö reguralnie, bo mam takie odczucie, ┼╝e jeszcze nie jestem oczyszczona...
[link widoczny dla zalogowanych]
je┼Ťli chodzi o prywatne leczenie i p┼éacenie TO jest to tak┼╝e tylko w wchodzenie w d*pe nam pacjentom a to dlatego ,┼╝e P┼üACISZ a znajdz lekarzy i piel─Ögniarki na NFZ z takim samym zaanga┼╝owaniem jak za 6000 ty┼Ť ,w─ůtpie a p┼éacimy zasrane sk┼éadki i oni wybrali taki zaw├│d wi─Öc zapieprza─ç powinni czy to sk┼éadkowy zak┼éad czy prywatny tak samo ,wi─Öc po co ten ca┼éy wyw├│d ???? Jad┼éam s┼éodyczne i wszystko inne.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

na pocz─ůtek powiem ┼╝e jednak ka┼╝dy przypadek jest inny, nie da si─Ö por├│wna─ç sytuacji wszystko nale┼╝y najpierw dok┼éadnie zbada─ç,.. [link widoczny dla zalogowanych] Tani i skuteczny spos├│b na odchudzanie.
Luiza W tym celu wykonuje si─Ö tzw AWIDNO┼Ü─ć , kt├│ra je┼╝eli jest wysoka ┼Ťwiadczy o wcze┼Ťniejszym zachorowaniu ( wcze┼Ťniej ni┼╝ 3 miesi─ůce) Cze┼Ť─ç kobitki! Wzi─Ö┼éam jedn─ů tabletk─Ö przeciwb├│low─ů zapobiegawczo jak odchodzi┼éo znieczulenie i jedn─ů w nocu bo jako┼Ť lekko, bardzo lekko pobolewa┼éo a chcia┼éam si─Ö wyspa─ç. Moze pomoze. [link widoczny dla zalogowanych]
Je┼Ťli chodzi o jazde na rowerze to trzeba uwa┼╝a─ç ┼╝eby efekt nie by┼é odwrotny do zamierzonego. Szukam dziewcza kt├│re po bromergonie urodzi┼éy zdrowe dzieci jak i te kt├│re podzieli ly los mojej c├│rki i urodzi┼éy dzieci z wad─ů. Nie mog─Ö ich nawet zwi─ůza─ç w kitka, poniewa┼╝ gdy je rozpuszcz─Ö, b─Öd─ů nadal w takim samym kszta┼écie jak by┼éy w kitku. Firma schodzi na psy, a taki Wilk ci─ůgle si─Ö trzyma sto┼éka. Jestem i przeczytalam caly topic i jak dla mnie jecie zdecydowanie za duzo weglowodanow. 4. Mi na skurcze nog pomagal wspomniany sok ze szpinaku powyzej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Trochę mam różnych obaw - no a przecież towarzysko też by sie chciało od czasu do czasu pożyć
[link widoczny dla zalogowanych]
Bioxetin to jedno wielkie badziewie...dziewczyny zaden lek niepomoze jezeli nie postanowicie wziasc sie za siebie, ja dzieki glodowce niezygam juz tydzien i czuje sie zaj**iscie schudlam 2 kg i jestem happy ale niewytrzymalabym gdyby nie moja grupa wsparcia Probowalam juz wszystkiego i nic niepomagalo a teraz wytrzymalam juz tydzien, czuje ze moje gardelko zaczyna sie goic juz zoladek nieboli tak jak kiedys i zaczynam normalnie funkcjonowac, jestem zaskoczona ze po tygodniu zaszlo az tyle zmian. Kieck─ů si─Ö nie przejmuj Babki robi─ů cuda z kieckami - zw─Öz─ů i rozwszerz─ů ile zechcesz
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Olulinka troche przesadzila z poleceniem p.Agnieszki na ul.Panewnickiej110.Bylam juz swiadkiem i to nie raz takiej odzywki do klientki,ze ja wstalabym i wyszla.Osobiscie polecam p.Krysie.Naprawde swietnie strzyze.Piszecie o Berendowicz,trzeba pamietac ze to stylista fryzur,wiec mozna spodziewac sie raczej ekstremalnych fryzur
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nigdy wiecej do niej nie poszlam. [link widoczny dla zalogowanych] bezskutecznie albo skutecznie na chwile.
Znalaz┼éa┼Ť? SI─ś ROZLECIA┼üY. Wiecie co jest najgorsze,┼╝e m├│j facet nie podejmuje tego tamatu a ja nie wiem jak mam zacz─ů─ç bo pomy┼Ťli,┼╝e jestem niecierpliwa!chcia┼éabym z kim┼Ť pogada─ç kto ma taki sam problem bo trzyma─ç to w sobie to jest ci─Ö┼╝ko czy nie chodzi Ci czasem o piosenke grupy Vengaboys ? W moim ┼╝yciu wielkie zmiany-same pozytywne [link widoczny dla zalogowanych]
Flora bakteryjna w ustach niszczy nam zeby jesli ich nie myjemy. 1. Pozdrawiam a to co jest [link widoczny dla zalogowanych] -1ml-promocja-i2945458905.html Zreszt─ů tak naprawd─Ö to nie mia┼éa co poprawia─ç,a na tych wszystkich zdj─Öciach kosmetyk├│w kt├│re reklamuje to jej i tak retuszuj─ů pewne 'niedoskona┼éo┼Ťci' ,kt├│rych ja nie widz─Ö... Teraz si─Ö zastanawiam nad powrotem do niej... jak oczyscic jelita/???
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Witaj Marcia!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrˇt do gˇry
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Slipknot 4ever Strona G│ˇwna » Slipknot New's
WyÂwietl posty z ostatnich:   
 
 
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:  

Strona 1 z 1


Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Theme created OMI of Kyomii Designs for BRIX-CENTRAL.tk.